czwartek, 17 lipca 2014

Because I’m happy, Clap along if you feel like that’s what you want to do

Kochani, dziękuję, dziękuję, dziękuję! 
Nawet nie wiecie, jaką radością dla bloga jest zdobycie 100 obserwatorów. To wielka suma, jak na blogi o kategorii mss. Jestem mega zadowolona i szczęśliwa! Cieszę się, że doceniacie pracę całej redakcji, gdyż staramy się, aby blog był i był coraz lepszy. Teraz pozostaje nam czekać tylko do następnej, okrągłej liczby- 200.
Ile nowości na mss! Ostatnio doszły takie śliczne ciuszki, że mogę tylko pożegnać się z moimi diaxami. Z góry przepraszam za błędy w notce, sama nie wiem, co robię na komputerze od razu po przyjeździe. Z racji tego, że już wróciłam, to mogę podzielić się z Wami moimi wrażeniami znad morza. Powiem szczerze, że się nudziłam, jednak siedzenie na plaży w słoneczku było bardzo przyjemne. Oczywiście, co wakacje musi być maraton trudnych spraw, rozmów w toku oraz śmierci na 1000 sposobów :D Jestem zszokowana, bo w miejscowości, w której byłam wybudowano Rossmann. Mogę Wam polecić pizzę z dominium, bardzo smaczna, prawdziwa pizza. Niestety pogoda tylko nie dopisała jednego dnia, kiedy wybrałam się z rodzicami do Gdańska. Cały czas padało, zamiast zwiedzania, pół dnia spędziłam w galerii, ale z pożytkiem! Załapałam się też na koncert Mroza i Donatana&Cleo, niestety nie udało mi się zdobyć autografu, a szkoda. Jak chcecie, to mogę dodać filmik z koncertu. 
Przechodzę do ważniejszej części, bo wiem, że zanudziłam Was moimi referatami, o ile taki krótki tekst można nazwać długim. Stylizacja zrobiona tylko i wyłącznie z powodu wspaniałych nowości, aż żal ich nie wykorzystać. Miałam 3 pomysły na tą stylizację, jednak pozostałam przy prostocie i elegancji. Tak, wiem, że jest za czarno. Miało być elegancko- jest elegancko. Próbowałam stylizację rozjaśnić wiankiem z kolorze fioletu oraz srebrną biżuterią. Stylizacja zapisana w przebieralni ze względu na to, iż wianek źle układa się na profilu :( 

Biustonosz pust-up- Walentynkowa Seria Limitowana I Spódniczka- Minimal I Bluzka- Coco I Top- Coco I Buty- Minimal I Naszyjnik- nie pamiętam I Pierścionek- Ring I Kopertówka- ? I Wianki- Minimal, Sisi, Sisi

Co sądzicie o stylizacji
Podoba się Wam?

3 komentarze:

  1. Daj filmik z koncertu!
    Stylka bardzo fajna, mam na dzieję, że kiedyś naprawią to z tym wiankiem..
    Cukro

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałem xD
    Stylizacja bardzo ładna, lubię takie eleganckio-wyjściowe :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    Masz racje, 100 obserwatorow na blogu, o malej grze jaka jest mss, to
    bardzooo duzo! Powodzenia kochani dalej :) Co do stylizacji, prosta,
    klasyczna, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentuj :) Każdy komentarz to dla Nas motywacja do dalszej pracy.