poniedziałek, 21 lipca 2014

Come Back!

Zacznę od tego, że nie zachwycę was bardzo oryginalnym wstępem. Nie znajdziecie w nim elementu, który sprawiłby, że jest on wyjątkowy, niepowtarzalny i nad wyraz ciekawy.
Mam na imię Laura. Jak możecie się domyślić dopiero dołączyłam do załogi tego bloga. Czy się denerwuję? Jest to moja pierwsza notka i chcę by była jak najlepsza. Chyba każdy chce by jego 'pierwszy raz' był dobrze zapamiętany przez innych czytelników. Na mysuperstyle kryłam się pod wieloma nickami. Miałam mnóstwo nazw i wiele osób nie kojarzy mnie z poprzednich wcieleń. Kiedyś udzielałam się o wiele mniej niż obecnie. Na razie posiadam mało kreatywną nazwę - Bereshka. Wiele osób piszę do mnie 'Szynszyl', 'Szynszyla', a nawet 'Szynszynka', właściwie tylko dlatego, że na końcu mojego nicku widnieje przydomek 'Szynszyl'. Nie chcę was zanudzić gadaniną o sobie i tak już za dużo napisałam zamiast skupić się na głównej tematyce tego postu.

Come Back wcale nie oznacz mojego powrotu do dziennikarstwa i bloggera. Przeglądając Centrum Mody natknęłam się na mnóstwo starych ubrań, które gniją na ostatnich manekinach. Znalazłam wiele ubrań, które są świetnie wykonane, a mimo to nikt się nimi nie interesuję. Dlaczego? Nowi użytkownicy nie przeglądają 'głębiej' CM i oglądają perełki jedynie z pierwszych trzech stron. Sama czasem tak robię i myślę, że większość starszych użytkowników postępuje w podobny sposób. Wiem, że powstało już wiele postów na temat zapomnianych ubrań. Może jest to lekko oklepane, ale nie chce przyjść bez pomysłu na notkę.

 
Wianek - Elegance
Łańcuszek - Ring
Bluzka - Rodeo
Spódniczka - Rodeo
Buty - Rodeo

Z bólem serca przyznaję się do tego, że nie miałam pojęcia o istnieniu tej spódniczki. Może już kiedyś się z nią spotkałam, ale gdy ją zobaczyłam na manekinie... Pustka. Nic. Miałam wrażenie, że jest to jakiś wiekowy projekt. Mimo to jej wykonanie jest genialne. Całkowicie trafiła w mój gust. Nie mam pojęcia kto ją wykonał, ale należą się tej osobie wielkie brawa. Być może na tle niektórych 'dzisiejszych' ciuchów wypada dość blado. Są lepsze ubrania - tu nie zaprzeczę, ale nie rozumiem dlaczego ta spódniczka nie cieszy się chociaż minimalną popularnością.

To jak na razie tyle. Sami spróbujcie trochę dłużej posiedzieć w CM i poszukać kilku staroci. Chciałam wstawić więcej stylizacji, ale nie mam kompletnie pomysłu, jakiego ciuchu użyć i jak go zastosować.  Chętnie posłucham wszelkich uwag na temat mojej notki, ponieważ chciałabym trafić swoimi postami w wasz gust i za każdym razem was zaciekawić. Piszcie co sądzicie!

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Screen troszeczkę mały.
    Póki co życzę powodzenia, na pewno się wyrobisz.
    Stylizacja ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta spódnica wcale stara nie jest ;D Stylizacja prosta, klasyczna. Nie doczepie się o brak torebki, bo wiem, że albo nie byłoby jej tu widać, albo paskudnie by wyglądała. Wiem, że jestem już nudna... bla, bla, bla lecz jednak brakuje mi czegoś na rączki. Jakiegoś dopełnienia. Ładnie komponuje się tutaj złoto. Te oczy takie czaaarne! :P
    Czekam na dalsze stylizacje, powodzenia! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam dać jakąś torebkę, ale żadnej nie było widać :/ Zastanawiałam się na tkz. tatuażami 'rękawami', ale ostatecznie niczego nie zmieniłam :) //Bereshka

      Usuń
  3. Stylizacja prosta, albo bardzo rzucająca się w oczy! Dominuje w niej wspaniały kolorek spódnicy - czerwień! :P Muszę się zgodzić, że spódnica jest zapomniana, mało kiedy widać ją na jakiejś modelce. Jakaś torebka by się przydała, ale zgadzam się z Vindelą - mogłaby tutaj nie pasować. Oczywiście jak najbardziej złoto tutaj świetnie skleja, że tak powiem całą stylizację! Fryzurka, jak i makijaż super wygląda! :)
    Czekam na następne stylizacje, powodzenia! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna :) mi często starsze ciuchy się nie podobają, chociaż nadrabiam jak mogę swoją szafę.

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentuj :) Każdy komentarz to dla Nas motywacja do dalszej pracy.