sobota, 19 lipca 2014

Hi, hey, hello!




Cześć!
Z tej strony Dominika, w wirtualnym świecie kryję się pod nickiem Desirable. Nie lubię o sobie opowiadać, mam 12 lat, interesuję się modą, więc jestem :) Dostałam pozwolenie na wstawianie tu swoich stylizacji, no to biorę się do roboty. Życzcie mi powodzenia! Zacznijmy stylizacją...

Nic szczególnego tu nie widzę, zaczęło się od spódnicy, która odkrywała zbyt wiele - dodałam dodatkową mini. Taka moja Francja-Elegancja. Mi się tam podoba :>
okulary - SISI
spódnica - COOKIE + MINIMAL 
bluzka - ELEGANCE
buty - SISI
torebka - Take Me















Pozdrawiam, Dess

6 komentarzy:

  1. Super, ale linkuj ubranka (zobacz wcześniejsze posty innych redaktorek jak to wygląda) :) Witamy w załodze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna.
    Życzę powodzenia xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! ;-)
    Fajna stylizacja, ale w sumie brakuje mi czegoś (sama nie wiem czego) :(( Bardzo lubię kolor fioletowy, ale postawiłabym na inne buty jednak! + Pochwalę Cię, za kolor ust! ♥

    A TAK WGL, FAJNY KURSOR MACIE! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. + linkuj stylizacje na tinypic albo zapisuj na kompa i wrzucaj na lookbooka, bo nie będą zgodne z opisem

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentuj :) Każdy komentarz to dla Nas motywacja do dalszej pracy.