sobota, 19 lipca 2014

I'm gonna swing from the chandelier

Będę zwisać z żyrandola, a jak, jak szaleć, to szaleć. KLIKOTAJ!xxfffxx#123456xxfffxxhyhy 8)xxfffxxnieeee.ogg
Koniecznie musiałam wykorzystać te ogrodniczki. Bardzo mi się podobają, tak samo, jak ten włosy od Pabla- śliczny kłos! Nie wiem, dlaczego, ale kojarzy mi się z słowiankami. Stylizacja miała być typowo ,,wieśniacka'', jakbym to ja ujęła, może nie aż tak ładnie. Aby nie było tak codziennie, dodałam do tego brązowe, eleganckie lity oraz torebkę w tym samym odcieniu. Królik to tylko udane zakupy w Supermarkecie! 

Wyjątkowo nie ma spisu ciuchów, wybaczcie :(


Co sądzicie o stylizacji?
Podoba się Wam?

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna.
    Fajna twarz doll, zmieniałaś coś? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nic XD Tylko modelka czasami nie ma kredki, lecz sam cień, a tutaj jest czarny cień+ czarna kredka.

      Usuń
    2. No to chyba fryzura taki efekt dała. Zostaw ją, bo bardzo ładnie w niej twojej doll. :D

      Usuń
  2. Bardzo fajna 'wieśniacka' stylizacja jak to ujęłaś :) Ja jednak odjęłabym królika, ale to tylko moja opinia :)
    Pozdrawiam, Castia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogrodniczki bombowe! :D Zauważyłam, że każda twarz w tych włosach wygląda świetnie! Pięknie wyeksponowałaś nogi :D Nawet te buty fajnie mi tutaj pasują. A ten kłos przypomina mi wieś, zresztą twoja stylizacja to samo! Sianokosy i te sprawy, aż trochę żałuję, że przyjechałam wczoraj ze wsi XDD Podać Ci przepis na królika? :d

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentuj :) Każdy komentarz to dla Nas motywacja do dalszej pracy.