niedziela, 13 lipca 2014

Kobalt

Witam w poniedziałkowe południe, jak mijają wam wakacje? ;)


Uwielbiam białe spodnie, jeśli ktoś ma figurę modelki. Zazwyczaj prezentuje się w nich przepięknie - pozazdrościć! Tutaj dobrze połączyły mi się z kobaltowymi dodatkami - top z głębokim wycięciem na dekolcie a żeby było elegancko dodałam czarną marynarką, też z wycięciem. Tę torebkę zauważyłam dopiero niedawno, ale już ją kocham! Odcień idealnie się dopasowuje. Całość uzupełniają czarne szpilki ze szpicem i naszyjnik. Do tego oczywiście paznokcie! :P (pedicure też jest ;)) Jeśli ktoś lubi - można tu dorzucić jakiś kapelusz lub bransoletkę :)

Jak wam się podoba?

Nattakes

4 komentarze:

  1. ja bym dodała tylko bransoletkę , tak to świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylka, z chęcią bym się tak ubrała!
    Cukro

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolory! Ale zgadnij czego mi znowu brakuję, hahahahaha ♥ Chyba nie będę pisać tego znowu :D Ale dobrze, że dbasz o takie szczegóły jak paznokcie, czy dodatki pod jeden kolor.

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentuj :) Każdy komentarz to dla Nas motywacja do dalszej pracy.