czwartek, 17 lipca 2014

Mix of colorful accesories

Witajcie Słonka! Po burzliwej, pełnej atrakcji i odchyłów za łóżko nocy, zresetowałam mózg i jestem w stanie napisać parę słów od siebie. Zanim zacznę, chciałabym się podzielić pewną radością związaną z lookbookiem. Cieszę się najmocniej, że jest tylu chętnych na wzięcie udziału w loterii. Wyniki pojawią się niedługo, bo Poziom jest już z nami! Mam nadzieję, że następnym razem będzie jeszcze większa frekwencja w udziale i że przybędzie nam sporo nowych obserwatorów. Poza tym jestem bardo zadowolona z poziomu na jakim stoi nasz blog aktualnie. Świetna redakcja, wspaniali obserwatorzy! Dziękujemy!

Co do stylizacji... jest to całkowity miszmasz kolorów. Niby są one ze sobą jakoś dopasowane, ale tak naprawdę ni w pięć ni w dziewięć się to składa. Fiolet to baza mojej stylizacji, a lazurowy odcień jest odskocznią. Właściwie to makijaż oczu mojej modelki zachęcił mnie do wykorzystania owego odcienia w swojej stylizacji. Czerń z klasą neutralizuje rozchwianie panujące w mojej stylizacji. Jestem zadowolona z efektu, bo odbiega nieco od standardów i minimalizmu, który mi się lekko nudzi.


Bluzka COCO | Marynarka SISI | Spodnie SISI | Kopertówka TAKE ME!
Naszyjnik UNIQUE BOX | Szpilki SISI | Pierścionek RING | Wianek ELEGANCE

5 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Genialne połączenie kolorów (:

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna, nie wpadłabym na takie połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja nie jest raczej w moim typie
    grrx3x3

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietni, swietni obserwatorzy XD
    Polaczenie kolorystyczne mi sie podoba, jednak cos mi tu nie pasuje. Bluzke zamienilabym na dluzsza lub marynarke.

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentuj :) Każdy komentarz to dla Nas motywacja do dalszej pracy.