piątek, 11 lipca 2014

Purple Haze


Hej Miśki, odkopałam dzisiaj w czeluściach mojego komputera pewną stylóweczkę i uznałam, że jest idealna do podzielenia się z Wami.




Outfit ma dość koncertowy klimat, choć oczywiście trudno byłoby się tak wystroić chcąc zaszaleć pod sceną. Chyba najbardziej klimatycznym elementem jest kamizelka, która przykrywa zwykły biało-szary zestaw.
Uroku stylizacji dodają różowe/fioletowe dodatki oraz śliczny tatuaż-kwiatek. Makijaż modelki jest utrzymany w ciemniejszych kolorach, smoky eyes i szminka w ładnym kolorze zwracają na siebie uwagę i pasują do reszty.


Po kliknięciu w nazwę elementu link przekieruje Was do strony, w której jest on pokazany całościowo i nie zasłaniany przez inne elementy.

Kamizelka - Lemon
Bluzka - Dreams
Spódnica - Minimal
Torebka - Take me
Kapelusz - Lemon
Buty - Boots
Naszyjnik - Ring

3 komentarze:

  1. Mi się jakoś nie podoba. :<
    Cukro

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się połączenie tego koloru z szarością. Plus również za to, że wszystkie dodatki są koloru złotego! Tatuaże i makijaż nadają fajnego klimatu! W sam raz na koncert.

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentuj :) Każdy komentarz to dla Nas motywacja do dalszej pracy.