wtorek, 22 lipca 2014

Sposoby na ... ft. Antipathetiic

Zwykła koszulka z baskinką? I takie ubranie można wykorzystać na przeróżne sposoby. W tym poście razem z Eweliną (Antipathetiic) podsunę Wam kilka pomysłów jak można użyć bluzki z COCO w mniej konwencjonalnej formie.



Antipathetiic :
Stylizacja elegancka,w której przy użyciu baskinki stworzyłam sukienkę. Bluzeczkę wykorzystałam jako urozmaicenie dolnej części kreacji, z czego uzyskałam drobne rozkloszowanie.Róż i kwiecisty wzór dodają nieco dziewczęcego uroku, dzięki czemu sukienka nie jest w całości czarna.






















NorthernLights : 
Trochę elegancji jeszcze nikomu nie zaszkodziło. Z bluzki z baskinką została tu tylko baskinka, która połączona z bluzką w kwiatki tworzy ładne zestawienie kolorystyczne. Do tego zestawu oczywiście niczego więcej nie potrzeba, jak czarnej, przylegającej spódnicy. Dzięki temu talia modelki jest ładnie zaznaczona. Biała torebka ze złotą klamrą dodaje nieco przejrzystości do całości, dzięki niej stylizacja nie jest zbyt wzorzysta. 
























Antipathetiic :
Tym razem outfit bardziej w formie kombinezonu. Bluzka,teraz już w czarnym wariancie kolorystycznym, świetnie współgra z wiśniową bluzeczką, tworząc swego rodzaju gorset.Figlarne spodenki nadają stylizacji wzorków, dzięki czemu nie jest ona zbyt jednolita.






























NorthernLights :
W tej stylizacji biała bluzka spełnia funkcję bluzki, czyli właściwie tego, do czego była przeznaczona, ale dzięki rozkloszowanej szarej spódnicy odjęłam jej baskinkę. Pod nią moja modelka założyła srebrny top, który idealnie pasuje do srebrnej spódnicy pod tą szarą - tj., w tej stylizacji - falbanki/halki. Niestety nie udało mi się dopasować żadnej torebki do stylizacji - wszystkie były zasłaniane dołem, ale żeby nie było zbyt pusto, na wierzch założyłam kurtkę (a w zasadzie dwie). 

3 komentarze:

  1. Uwielbiam wasze stylizacje! Są genialne! <3 Czekam na więcej takich pomysłów! Naprawdę świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 2 kolory tej bluzki, jest cudowna! ;-)
    Najbardziej podoba mi się 3 stylizacja, ubrałabym się tak! Moje kolory, piękny biust i tatuaż, 3 razy TAK! ♥ Pełna podziwu jestem dla ostatniej stylizacji. Taka kombinacja wyszła równie fajnie! 3 bluzki w 1 stroju, świetnie wyglądają razem. Nie widać, że to oddzielne części :) Podoba mi się to, że postanowiłaś założyć te buty w numerze 2. Są one odważne, mnie zauroczyły i od początku mam je w swojej garderobie.

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentuj :) Każdy komentarz to dla Nas motywacja do dalszej pracy.