sobota, 7 listopada 2015

Graffiti


okulary - DREAMS | kurtka - COOKIE | koszulka - UB | szorty - CHINA PINK |
chanelka - COCO | kozaki - LIMITKI | 

Cześć!
Co u Was? Jak spędzacie urodziny mss? Ja się bawię z przyjaciółmi w San Francisco! :D
Muszę Wam powiedzieć, że jestem po prostu zakochana w kozakach od Diora. Dla niektórych mogą być one problematyczne, ale to istny hit tego roku dla tych, którzy nie boją się oryginalności! 
Co do samego San Francisco, to jest cudowne miasto, może nie podoba mi się tak bardzo jak NYC, ale jednak jest piękne! Gdy szliśmy do knajpy na obiad i zauważyłam tę ścianę z graffiti nie mogłam się powstrzymać przed poproszeniem przyjaciółki o zdjęcie, a w dodatku moja stylizacja pasowała do tej grafiki! :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało komentuj :) Każdy komentarz to dla Nas motywacja do dalszej pracy.