środa, 30 lipca 2014

Ruda Karolay

Po konkursie na stylizację Lady Gagi postanowiłem troszeczkę zmienić wygląd mojej lalki. No i teraz Karolay stała się piękną modelką o rudych włosach. Ślicznie wygląda w tych włosach od Pablo, prawda? Myślę, że przez długi czas nie zobaczymy Karolay w roli blondynki, ale to chyba dobrze.
Jak tam wakacje? Jeszcze mamy miesiąc wakacji, a ja siedzę na komputerze i nic nie robię, haha :D 
Kapelusz - Dark, okulary - Sisi, naszyjnik - Ring, płaszcz - Cookie, koszulka - Sisi, spódniczka - Sisi, kopertówka - Cookie, bransoletka - Ring, buty - Shoes

4 komentarze:

  1. Kupiłam ten sam kolorek włosków! Jest cudny! <3 Ja też tylko siedzę cały czas na komputerze, ale po weekendzie wyjeżdżam do Kazimierza, wreszcie! Stylizacja bardzo fajna, kolory pasują, podoba mi się. Widzę, że polubiłeś te buciki? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo ładna.
    Przypominam z przykrością, że nie wszyscy mają tylko 2 miesiące wakacji. [*]

    OdpowiedzUsuń
  3. Te rude włosy tak bardzo rude nie są XD A wakacje spoko, tu, tam się wyjdzie. Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne. Spódnica świetnie komponuje się z tym płaszczykiem i bluzką. Szczerze to nie podobają mi się te buty, ale muszę przyznać, że tutaj wyglądają korzystnie. Dobrze, że postawiłeś na ten wisiorek, a nie jakiś naszyjnik! + Świetny kolor ust.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba cała stylizacja. Wszystko świetnie ze sobą współgra :* Chyba nigdy nie przekonam się do tych butów, nie podobają mi się i już :/

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentuj :) Każdy komentarz to dla Nas motywacja do dalszej pracy.