wtorek, 29 lipca 2014

The unforgiven

Cześć i czołem! Dziś mała odmiana, pobawiłam się trochę wzorami.
Brakuje mi tego, nawet bardzo, ale tutaj nie do końca mam takie możliwości.
Powoli w moich stylizacjach pojawiają się też kolory, dziś mamy róż i fiolet! :D
Połączenie poziomych i pionowych pasków to chyba strzał w dziesiątkę. Do tego ramoneska,
szpilki i okulary, których szkła mają identyczny kolor jak włosy. Nie mogło zabraknąć naszyjnika,
który dość ciekawie komponuje się z bluzką. No i oczywiście gwiazda całej stylizacji - torebka.
Prosta, do ręki - by nie przytłoczyć outfit'u.

Bluzka - DREAMS
Spódnica - DREAMS
Buty - RODEO
Ramoneska - MINIMAL
Torebka - TAKE ME!
Okulary - SISI
Naszyjnik - RING

Co sądzicie?
Podoba Wam się?

7 komentarzy:

  1. Cudowna stylizacja! Wszystko ze sobą się świetnie komponuje, te paski są super! ;-) Nic dodać, nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna! Uwielbiam neonowe elementy w zwykłych stylizacjach... Dodają 'tego czegoś'. //Bereshka

    OdpowiedzUsuń
  3. tez kupilam wlasnie to wlosy :) fajnie to razem wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wowowo, świetnie! Uwielbiam w twoich stylizacjach taką dokładność. Niczego za dużo, ani za mało. Świetnie pasująca torebka jak i naszyjnik. No i te włosy pod kolor! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie to połączenie :D Zarówno kolorystyczne jak i połączenie wzorów. Im dłużej patrze na stylizacje tym chętniej sama bym tak sie ubrała :D

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentuj :) Każdy komentarz to dla Nas motywacja do dalszej pracy.