poniedziałek, 28 lipca 2014

Neonowe szaleństwo!

Oj, internecie, kiedy ty się poprawisz? Powiedz mi proszę [gdzie są me kalosze, zawsze je noszę, kiedy trawę koszę (tak najchętniej bym dodała, nie mogłam się powstrzymać)] kiedy się naprawisz? :( W ogóle ostatnio często baluję na tinychatach, które totalnie ryją umysł, także dziękuję stałej ekipie tiny! ♥
Tak, tak, zaszalałam w kolorami. Nie mogłam oprzeć się barwie tej spódnicy, ten neon mnie zauroczył. Postawiłam na elegancje. Kolor ust dobrałam do topu oraz buty. Torebka myślę, że w sam raz pasuje do spódnicy, ma bardzo zbliżony kolor. Włosy i kolczyki dodały elegancji i szykowności dla całego efektu!

Gorset- Elegance I Spódnica- Lemon I Biustonosz- Zimowa Seria Limitowana I Buty- Boots I Kopertówka- Take me! I Kolczyki- Ring I Naszyjnik- Oba elementy z Ring

Co sądzicie o stylizacji?
Podoba się Wam?

4 komentarze:

  1. Jeszcze gdybyś zmieniła fryzurę na jaśniejszą i makijaż, kompletnie bym cię nie poznała ;OOO Czy mi się zdaje, że wymazałaś ramiączka od bluzki? :D Ten kolor spódnicy faktycznie jest fajny, jednak ona nie przypadła mi do gustu :c Torebka pasuje kolorem idealnie, jednak postawiłabym na coś innego. Za bardzo się zlewa. Ten kok jest bardzo elegancki :D Pasuje do właśnie tego typu stylizacji. Ogólnie to stylizacja bardzo letnia i urocza! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę nie pasuje mi ten top z różowymi elementami do neonowej spódnicy. Postawiłabym raczej na coś z mniejszymi, kolorowymi wzorkami jeśli już. Ty chciałaś pokazać przez tą stylizację elegancję, mi jednak neonowe kolory nie do końca tutaj pasują. Do tej spódnicy ubrałabym jakieś zwariowane ciuszki, żeby było letnie i zwiewnie ;D Torebka za bardzo zlewa się ze spódnicą moim zdaniem. Do tej stylizacji założyłabym czarne buty, te są małe widoczne. Takie detale jak łańcuszek czy kolczyki zmieniłabym na czarne kolory. Fryzurkę wzięłabym bardziej rozwianą! ;-) Makijaż mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie napiszę metrowca i przejdę od razu do rzeczy.
    Cudowna stylizacja :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rołzi fenks za ten trick z moim prostym naszyjnikiem, dzięki temu stał się "trendi" XD

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentuj :) Każdy komentarz to dla Nas motywacja do dalszej pracy.