poniedziałek, 28 lipca 2014

Uwodzicielska rudość w czarnym złocie.

Gustuję w klasyce... Ale w nowoczesnym wydaniu! Stylizacja dzisiaj jakby ktoś to ujął uwodzicielska. Do czerwieni - czerń, a do tego tylko i wyłącznie złoto! I nowe tatuaże się pojawiły... Ah, nie wiem, co mam pisać więcej, tym bardziej, że mi się nie chce, to przejdę do rozpiski.

naszyjnik - RING
top - Minimal
pasek - RING
spódnica - COCO (baskinka) + Minimal
torebka - Take Me
bransoletki - RING
rajstopy - Dark House + niepamiętamnazwysklepu
buty - Minimal















Dziubaski, ciao! 

4 komentarze:

  1. Lubię czerwony kolor! ;D Bardzo podoba mi się twoja stylizacja. Top świetnie pasuje do spódniczki, Torebka w takim samym kolorze jak top z małymi czarnymi wzorkami ślicznie się tutaj komponuje! ;-) Wszystko połączyłaś złotem, dodałaś tatuaże przez co stylizacja zrobiła się bardziej ostra! Rajstopy nie są tu koniecznie, ale nawet w nich jest bardzo dobrze! Dodałaś intensywny makijaż i pasujący kolor włosków. Mrrr.. mraśnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O nieee, do takich butów nie pasują za żadne skarby rajstopy. Czasem jakiś wyjątek nie zaszkodzi, ale tutaj mi one nie leżą :( Brakuje mi bardzo okrycia. Świetnie by wyglądało jakieś bolerko przy tej elegancji. Genialne połączenie topu i bluzki z baskiną :) Ostatnio sama taką zakupiłam tylko bez dekoltu :) Czekam na okazję by ją założyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie. Pozbyłabym sie jedynie rajstop :D

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentuj :) Każdy komentarz to dla Nas motywacja do dalszej pracy.