sobota, 26 lipca 2014

Un peu d'amour un brin de miel...

Ohh, 3 dni bez postu XD Co u Was? Spędzamy wakacje aktywnie, czy leniuchujemy na mss?
Dziś stylizacja miętowa (znowu). Znalazłam jakąś starą stylizację i po prostu dałam jej nowe życie, lekko odświeżyłam. Nie chciałam, żeby moja modelka wyglądała słodko, tak, że afsthd, więc dodałam srebrne dodatki i kolczyk w nosie. Te usta też dodają lekkiego pazura.

kurtka - Dreams
kombinezon (tu bluzka) - Limited Edition
spódniczka - Elegance
pasek - RING
naszyjnik - RING
stanik push-up - Limited Edition
kopertówka - Take Me
buty - Rodeo



    A tu tak ode mnie na miły sen:

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Jest urocza i dziewczęca, naprawdę nie jest przesadzona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam nic innego do roboty, więc leniuchuję na MSS i opiekuję się siostrzeńcem ;D Nie mogę się już doczekać mojego wyjazdu do Kazimierza w sierpniu! :3 Kilka słów o twojej stylizacji. Bardzo fajnie, że chciałaś pokazać starą stylizację! Ja osobiście bardzo lubię trochę koloru miętowego w stylizacjach, więc jak najbardziej jestem na TAK! ♥ Uważam, że połączenie kratek z paskami lub kropkami to fatalne połączenie, jednak w tej stylizacji, nie można się tego doczepiać. Może oba wzory mylą mnie troszkę, ale jednak kratki na płaszczyku nie są tak widoczne jak paski na spódniczce ;-) Srebro to jak najbardziej dobry dodatek, te buciki również!! Podoba mi się, że zadbałaś o kopertówkę, ale widzę na niej czarne elementy, więc takie jeszcze by się przydały. Co do twarzy - piegi tutaj fajnie wyglądają. Zrezygnowałabym jedynie tylko z kolczyka, może dlatego, że stylizacja przez niego zrobiła się bardziej wymagająca ;D Świetny dobór koloru włosków!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna twarz, osobiście sama w takich gustuję! Zaciekawiła mnie od samego początku, gdy zobaczyłam ją w znaj online, wszystko jest na swoim miejscu. Uważam, że to jest jedna z twoich lepszych stylizacji (przynajmniej tutaj). Mogłam się skusić na ten kolor kombinezonu, a nie róż! :( Z pozoru prosty ubiór, ale przez ten kolor dużo się dzieje! Idealnie dopasowana torebka, która jest jak dla mnie bardzo elegancka. Dobrze, że postawiłaś na te szpilki, a nie na coś 'cięższego'. Kończąc, masz dodatkowy plus za Indile! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentuj :) Każdy komentarz to dla Nas motywacja do dalszej pracy.